STARBUCKS PŘEDSTAVUJE PRŮLOMOVOU INOVACI MEZI OSVĚŽUJÍCÍMI NÁPOJI – REFRESHA NÁPOJE - Square Meal


 
SaSaZu Prague Restaurant

» SaSaZu Prague Restaurant

Name:   Password:     become a member
englishčeština
Homepage » News archive » STARBUCKS PŘEDSTAVUJE PRŮLOMOVOU INOVACI MEZI OSVĚŽUJÍCÍMI NÁPOJI – REFRESHA NÁPOJE

STARBUCKS PŘEDSTAVUJE PRŮLOMOVOU INOVACI MEZI OSVĚŽUJÍCÍMI NÁPOJI – REFRESHA NÁPOJE

STARBUCKS PŘEDSTAVUJE PRŮLOMOVOU INOVACI MEZI OSVĚŽUJÍCÍMI NÁPOJI – REFRESHA NÁPOJE

Zbrusu nový osvěžující nápoj vyrobený z extraktu ze zelených kávových zrn a ovocného džusu bezkonkurenčně uhasí letní žízeň!

 

Praha, 9. července 2013 Starbucks Coffee Company (Nasdaq: SBUX) a její joint venture partner AmRest Holdings SE (WSE: EAT) trvale obohacují nabídku nápojů na českém trhu o zbrusu novou řadu nápojů, přinášející revoluční způsob osvěžení a dobití energie. Nové Starbucks Refresha nápoje nekompromisně uhasí žízeň a jsou zdrojem přírodní energie v podobě mixu extraktu ze zelených kávových zrn, ovoce a ovocného džusu. Tato unikátní kombinace představuje pravé letní osvěžení s nízkým obsahem kalorií. Starbucks Refresha jsou v ČR představeny ve dvou příchutích – Cool Lime a Berry Hibiscus.

Zdrojem energie ve Starbucks Refresha nápojích je přírodní kofein získaný z vysoce kvalitních, nepražených kávových zrn arabica, tedy ze zelených kávových zrn. Chuť výsledného nápoje se značně liší od chuti klasických kávových nápojů, je jemná, svěží a ovocná, a proto se tento nápoj skvěle hodí také pro lidi, kteří primárně kávu nevyhledávají, ale zároveň potřebují dobít energii. Nápoje Starbucks Refresha se vyrábějí z přírodních surovin bez obsahu konzervantů a jsou připravovány z ovocného džusu, ovoce, extraktu ze zelených kávových zrn a ledu. Nově představované nápoje obsahují přírodní kofein, jehož množství se liší v závislosti na velikosti šálku (Tall 30 – 40 miligramů, Grande 40 – 55 miligramů a Venti 60 – 85 miligramů).

Letní nabídka Starbucks Refresha nápojů je doplněna o sezónní zrnkovou kávu Starbucks® Kati Kati Blend a lahodné zákusky v podobě malinovo-brusinkové ovesné kaše, malinovo-brusinkového müsli, nugátového a ostružinového donutu. Nadále bude možné vychutnávat si také oblíbené kombinace Frappuccino nápojů. Letní nabídka v kavárnách Starbucks platí od 9. července a poběží do 9. září. 

„Toto léto přinášíme českým zákazníkům zbrusu nové osvěžující nápoje Starbucks Refresha, které nabízejí skvělé osvěžení a zdroj přírodní energie nejen pro horké letní měsíce. Starbucks vždy usiluje o to, aby svým zákazníkům nabídl množství možností, ze kterých mohou volit, ať už prostřednictvím přípravy jejich oblíbených nápojů přesně podle jejich chuti nebo například řadou nápojů Frappuccino, které je možno nejrůzněji kombinovat. Starbucks Refresha je dalším příkladem z této řady, představuje perfektní nápoj pro zákazníky, kteří si běžně neobjednávají kávové nápoje, ale i přesto vyhledávají vzpruhu v podobě kofeinu, která je v případě Refresha nápojů zároveň i volbou nízkokalorickou“ řekl Brian Aherne, Regionální ředitel provozu Starbucks za Českou republiku a jižní Polsko, a dodal: „Starbucks Refresha nápoje byly velice kladně přijaty v USA a dalších zemích, a pevně věříme, že i v ČR si najdou své příznivce.“

Produkty představené v letní nabídce:

Starbucks Refresha nápoje NOVINKA!jsou připraveny z extraktu ze zelených kávových zrn, přírodního zdroje energie, a přírodní ovocné šťávy a vytvářejí nízkokalorický osvěžující nápoj.

Cool Lime  osvěžující směs limetky a citrónu s nádechem máty a okurky, promíchané s kouskem limetky a extraktem ze zelené kávy, to vše servírované s ledem. Tento pikantní nápoj je perfektní pro relaxaci v parku za horkých letních dní.

 

Berry Hibiscus – skvělá kombinace šťavnatého červeného rybízu a ostružin s nádechem ibišku. To vše ručně promíchané s kousky ostružin a extraktem ze zelené kávy, servírované na ledu. Tento nápoj vypadá a chutná jako léto v šálku.

Další produkty představené v rámci letní nabídky

Zrnková káva letního období:

  • NOVINKA! – Starbucks® Kati Kati Blend je směsí kávových zrn z východní Afriky (Keňa a Etiopie) s citrusovými a kořenitými tóny. Je šťavnatá a osvěžující a výborně se hodí k letnímu ovoci – míse čerstvého citrusového ovoce a nejlépe si ji člověk vychutná přímo na slunci. Tato káva je skvělá jak ledová, tak horká.  

Zákusky:

  • Malinovo-brusinková ovesná kaše             Malinovo-brusinkové müsli

  • Nugátový donut                                            Ostružinový donut

Léto s sebou přináší také novou letní kolekci hrnků a termohrnků.

Speciální akce

V období od 9. – 22. července vždy od 14:00 – 16:00 budou ve všech kavárnách Starbucks probíhat happy hours na Refresha nápoje, které si budou zákazníci moci vychutnat s 50% slevou.

V rámci druhé speciální akce, která poběží na všech kavárnách v období od 9. července do 9. září, budou moci zákazníci získat Refresha nápoj zdarma při nákupu tzv. cold termohrnku, tedy termohrnku na studené nápoje, které budou vystavené v koši v každé kavárně. Po zakoupení tohoto speciálního termohrnku z koše do něj zákazníci získají Refresha nápoj zdarma.

Věrnostní program - Starbucks Card

Starbucks v tomto týdnu spouští věrnostní program pomocí Starbucks Card, díky kterému mohou zákazníci  získávat četné výhody, a připojuje se tak k množství zemí po celém světě, kde tato oblíbená věrnostní karta již funguje. Starbucks card svým majitelům kromě získávání odměn umožňuje také placení za nákup v kavárnách. Minimální vložená hodnota je 200 Kč.

Starbucks card lze získat na jakékoli kavárně a její registrací na www.starbuckscoffee.cz získá její uživatel přístup k mnoha výhodám:

  1. Welcome drink za registraci

  1. Narozeninové překvapení

  1. Speciální nabídky prostřednictvím e-mailu pouze pro registrované uživatele

Nově od 9. července získávají vlastníci Starbucks card možnost získávat hvězdy, za které obdrží zákazník nápoj zdarma. Bude se jednat o nabídku 10+1, která zruší současné papírové kartičky a razítkování a zrychlí tak obsloužení. Papírové kartičky bude Starbucks od 9. července do 31. září vybírat výměnou za libovolný tall nápoj zdarma. Hvězda zákazníkům přibude při každé návštěvě/platbě kartou bez ohledu na to, jaký produkt je na účtu (káva i pokrmy) – to představuje rozdíl od původních papírových kartiček, u kterých se započítávaly pouze nápoje. Cílem společnosti Starbucks je zajistit častější a efektivnější odměňování zákazníků za jejich věrnost a jejich zapojení do jedinečného světa Starbucks. Nabídku výhod a speciálních akcí bude Starbucks pro své věrné zákazníky průběžně rozšiřovat.

STARBUCKS PŘEDSTAVUJE PRŮLOMOVOU INOVACI MEZI OSVĚŽUJÍCÍMI NÁPOJI – REFRESHA NÁPOJE

Zbrusu nový osvěžující nápoj vyrobený z extraktu ze zelených kávových zrn a ovocného džusu bezkonkurenčně uhasí letní žízeň!

 

Praha, 9. července 2013 Starbucks Coffee Company (Nasdaq: SBUX) a její joint venture partner AmRest Holdings SE (WSE: EAT) trvale obohacují nabídku nápojů na českém trhu o zbrusu novou řadu nápojů, přinášející revoluční způsob osvěžení a dobití energie. Nové Starbucks Refresha nápoje nekompromisně uhasí žízeň a jsou zdrojem přírodní energie v podobě mixu extraktu ze zelených kávových zrn, ovoce a ovocného džusu. Tato unikátní kombinace představuje pravé letní osvěžení s nízkým obsahem kalorií. Starbucks Refresha jsou v ČR představeny ve dvou příchutích – Cool Lime a Berry Hibiscus.

Zdrojem energie ve Starbucks Refresha nápojích je přírodní kofein získaný z vysoce kvalitních, nepražených kávových zrn arabica, tedy ze zelených kávových zrn. Chuť výsledného nápoje se značně liší od chuti klasických kávových nápojů, je jemná, svěží a ovocná, a proto se tento nápoj skvěle hodí také pro lidi, kteří primárně kávu nevyhledávají, ale zároveň potřebují dobít energii. Nápoje Starbucks Refresha se vyrábějí z přírodních surovin bez obsahu konzervantů a jsou připravovány z ovocného džusu, ovoce, extraktu ze zelených kávových zrn a ledu. Nově představované nápoje obsahují přírodní kofein, jehož množství se liší v závislosti na velikosti šálku (Tall 30 – 40 miligramů, Grande 40 – 55 miligramů a Venti 60 – 85 miligramů).

Letní nabídka Starbucks Refresha nápojů je doplněna o sezónní zrnkovou kávu Starbucks® Kati Kati Blend a lahodné zákusky v podobě malinovo-brusinkové ovesné kaše, malinovo-brusinkového müsli, nugátového a ostružinového donutu. Nadále bude možné vychutnávat si také oblíbené kombinace Frappuccino nápojů. Letní nabídka v kavárnách Starbucks platí od 9. července a poběží do 9. září. 

„Toto léto přinášíme českým zákazníkům zbrusu nové osvěžující nápoje Starbucks Refresha, které nabízejí skvělé osvěžení a zdroj přírodní energie nejen pro horké letní měsíce. Starbucks vždy usiluje o to, aby svým zákazníkům nabídl množství možností, ze kterých mohou volit, ať už prostřednictvím přípravy jejich oblíbených nápojů přesně podle jejich chuti nebo například řadou nápojů Frappuccino, které je možno nejrůzněji kombinovat. Starbucks Refresha je dalším příkladem z této řady, představuje perfektní nápoj pro zákazníky, kteří si běžně neobjednávají kávové nápoje, ale i přesto vyhledávají vzpruhu v podobě kofeinu, která je v případě Refresha nápojů zároveň i volbou nízkokalorickou“ řekl Brian Aherne, Regionální ředitel provozu Starbucks za Českou republiku a jižní Polsko, a dodal: „Starbucks Refresha nápoje byly velice kladně přijaty v USA a dalších zemích, a pevně věříme, že i v ČR si najdou své příznivce.“

Produkty představené v letní nabídce:

Starbucks Refresha nápoje NOVINKA!jsou připraveny z extraktu ze zelených kávových zrn, přírodního zdroje energie, a přírodní ovocné šťávy a vytvářejí nízkokalorický osvěžující nápoj.

Cool Lime  osvěžující směs limetky a citrónu s nádechem máty a okurky, promíchané s kouskem limetky a extraktem ze zelené kávy, to vše servírované s ledem. Tento pikantní nápoj je perfektní pro relaxaci v parku za horkých letních dní.

 

Berry Hibiscus – skvělá kombinace šťavnatého červeného rybízu a ostružin s nádechem ibišku. To vše ručně promíchané s kousky ostružin a extraktem ze zelené kávy, servírované na ledu. Tento nápoj vypadá a chutná jako léto v šálku.

Další produkty představené v rámci letní nabídky

Zrnková káva letního období:

  • NOVINKA! – Starbucks® Kati Kati Blend je směsí kávových zrn z východní Afriky (Keňa a Etiopie) s citrusovými a kořenitými tóny. Je šťavnatá a osvěžující a výborně se hodí k letnímu ovoci – míse čerstvého citrusového ovoce a nejlépe si ji člověk vychutná přímo na slunci. Tato káva je skvělá jak ledová, tak horká.  

Zákusky:

  • Malinovo-brusinková ovesná kaše             Malinovo-brusinkové müsli

  • Nugátový donut                                            Ostružinový donut

Léto s sebou přináší také novou letní kolekci hrnků a termohrnků.

Speciální akce

V období od 9. – 22. července vždy od 14:00 – 16:00 budou ve všech kavárnách Starbucks probíhat happy hours na Refresha nápoje, které si budou zákazníci moci vychutnat s 50% slevou.

V rámci druhé speciální akce, která poběží na všech kavárnách v období od 9. července do 9. září, budou moci zákazníci získat Refresha nápoj zdarma při nákupu tzv. cold termohrnku, tedy termohrnku na studené nápoje, které budou vystavené v koši v každé kavárně. Po zakoupení tohoto speciálního termohrnku z koše do něj zákazníci získají Refresha nápoj zdarma.

Věrnostní program - Starbucks Card

Starbucks v tomto týdnu spouští věrnostní program pomocí Starbucks Card, díky kterému mohou zákazníci  získávat četné výhody, a připojuje se tak k množství zemí po celém světě, kde tato oblíbená věrnostní karta již funguje. Starbucks card svým majitelům kromě získávání odměn umožňuje také placení za nákup v kavárnách. Minimální vložená hodnota je 200 Kč.

Starbucks card lze získat na jakékoli kavárně a její registrací na www.starbuckscoffee.cz získá její uživatel přístup k mnoha výhodám:

  1. Welcome drink za registraci

  1. Narozeninové překvapení

  1. Speciální nabídky prostřednictvím e-mailu pouze pro registrované uživatele

Nově od 9. července získávají vlastníci Starbucks card možnost získávat hvězdy, za které obdrží zákazník nápoj zdarma. Bude se jednat o nabídku 10+1, která zruší současné papírové kartičky a razítkování a zrychlí tak obsloužení. Papírové kartičky bude Starbucks od 9. července do 31. září vybírat výměnou za libovolný tall nápoj zdarma. Hvězda zákazníkům přibude při každé návštěvě/platbě kartou bez ohledu na to, jaký produkt je na účtu (káva i pokrmy) – to představuje rozdíl od původních papírových kartiček, u kterých se započítávaly pouze nápoje. Cílem společnosti Starbucks je zajistit častější a efektivnější odměňování zákazníků za jejich věrnost a jejich zapojení do jedinečného světa Starbucks. Nabídku výhod a speciálních akcí bude Starbucks pro své věrné zákazníky průběžně rozšiřovat.

Pictures

... Events
 
4.12.2012 Casanova’s secret ingredient
 

Casanova’s secret ingredient A cooking workshop at the Italian Cultural Institute of Prague. Giacomo Casanova is most known for his love liaisons, but few people know that he cultivated an equally intense passion ...

15.3.2012 Two Czech chefs win a Michelin star for the first time
 

Prague, 15.3.2012 It was 2008 when the first Michelin star was awarded to a Prague restaurant: the Italian chef Andrea Accordi won it at Allegro restaurant * in the Four Seasons hotel and maintained it for 3 years in a ...

archive
 
June
 
Tips for you:
 
View All Events